Nieuw Algemeen Server FAQ (Frequently Asked Questions)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denrellik

Moderator
Forumleiding
Moderator
Hallo,

Sinds de release van de Minecraft server hebben veel mensen vragen of problemen gerelateerd over de server. Vaak zijn deze vragen makkelijker te beantwoorden i.p.v. een mail te sturen, conversatie starten via het forum of een bericht te sturen naar een staff-lid via Discord. Dus hier een hele lijst met vragen en antwoorden

Lijst met vragen:

1. Hoe join ik de server?
2. met welke versie heb je de beste speelervaring binnen in de server?
3. Waar kan ik aankopen doen?
4. Kan ik de server joinen op Bedrock/Ipad/Telefoon?
5. Kan er gejoined worden met een VPN?
6. Kan ik veilig op school spelen op de server?
7. Waarom wordt ik gebanned door de Harmanticheat met als reden ban/mute omzeilen?
8. Mag je alt accounts hebben en ook laten spelen?
9. Waarom wordt er een IP ban gegeven?
10. Hoe koppel ik mijn Minecraft account aan mijn Discord account?

Antwoorden:

1 Hoe join ik de server?

Hiervoor hebben we een Video voor gemaakt. Ik zou je aanraden om deze even te bekijken.

2 Met welke versie heb je de beste speelervaring binnen in de server?
De server is joinable via bijna alle versies maar we raden je aan om met 1.16.5 te joinen.Dit om de beste speelervaring binnen de server op te doen.

3 Waar kan ik aankopen doen?
Je kan aankopen doen op het forum >>Klik hier<<

4 Kan ik de server joinen op bedrock/Ipad/Telefoon?
Nee dit is niet mogelijk. De server is alleen voor Java Editie minecraft spelers. Misschien in de toekomst dat hier eens iets mee gedaan wordt. tot op heden zijn er geen plannen voor om dit te connecten met elkaar.

5 Kan er gejoined worden met een VPN?
Dit is niet mogelijk. Wij hebben ervoor gekozen om VPN’s uit te zetten waardoor gebande mensen niet terug kunnen komen op een VPN. Dit bespaart ons moeite om mensen te gaan spectaten.

6 Kan ik veilig op school spelen op de server?
Het kan namelijk zijn dat iemand op die locatie geband is van de HarmServer. Wanneer jij dan inlogt zal je automatisch ook geband worden voor het omzeilen van een ban/mute. Ook wanneer er iemand binnen je huishouden geband is kan het zijn dat jij ook geband wordt. Bespreek dit dus goed met je medehuisgenoten. Het is niet mogelijk om een unban te krijgen wanneer je hierdoor geband wordt.

7 Waarom wordt ik gebanned door de Harmanticheat met als reden ban/mute omzeilen?
Deze ban wordt automatisch uitgevoerd door onze console. Zodra er een account op je IP gebanned is en je probeert te joinen wordt je automatisch verbannen door onze Harmanticheat. Deze zal de ban tijd gelijktrekken met de vorige ban op het zelfde IP.
Dit is gedaan om spelers die zich niet aan de regels hebben gehouden aan te pakken. Hierbij is de optie “Verder gaan met alt accounts” weggestreept en geeft dit voor staffleden meer tijd om andere spelers te helpen.

8 Mag je alt accounts hebben en ook laten spelen?
Gelieve met 1 account te spelen. Tenzij je iemand anders op je andere account laat spelen. Zolang je op 1 IP speelt en 1 staat 9/10 stil gaan wij ervan uit dat de account gewoon bedoeld is om stil te laten staan en voor jezelf en/of voor andere eiland bewoners een voordeel uit te wekken. Dit is ten alle tijden verboden.

9 Waarom wordt er een IP ban gegeven?
Alle bans op de server is standaard een IP ban. Dit omdat wij niet kunnen ruiken of er iemand verder gaat spelen op een andere account en hierbij dus zijn/haar ban te ontlopen.

10. Hoe koppel ik mijn Minecraft account aan mijn Discord account?
Hierbij stuur ik je door naar het bericht van ItzCodex
>> KLIK HIER <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan