Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Nieuws Pocket Editie op de Harm Server!

HarmServer

Eigenaar
PE Aankondiging.jpg
Beste spelers,

Vanavond is het dan zo ver! Minecraft Pocket Editie op de HarmServer!
De developers zijn afgelopen tijd druk bezig geweest met het realiseren van deze grote update.

Om te kijken welke mogelijkheden we hebben met Pocket Editie en hoe dit allemaal in zijn werking gaat zullen we eerst een beta opening doen. Zo zorgen we er voor dat, wanneer we misschien ook de andere gamemodes beschikbaar willen maken voor PE, dit allemaal goed verloopt en werkt zoals jullie verwachten.

Wat houdt Pocket Editie nou in?
Met deze minecraft versie zorgen we er voor dat spelers met de telefoon, tablet, Xbox, PlayStation 4 & 5, Nintendo switch en Samsung Gear VR! Hiervoor hebben we de SkyBlock realm PE geopend, die enkel beschikbaar is voor de Pocket Editie.

Wil jij gezellig met Harm spelen, genieten van de leukste SkyBlock en chillen met de vetste community van Nederland? Dat is in alle vormen nu mogelijk!
Vanavond 19:00 openen we de server en kunnen jullie gezellig gaan spelen. De lobby is al te joinen met Pocket Editie, zo kun je al testen of je kunt joinen.

Welk is het IP en poort dat ik moet gebruiken?
pe.harmserver.nl, 19132

Werken de crates ook op Pocket Editie?
Crates kunnen momenteel niet gekocht worden via de webshop, wel zijn ze beschikbaar in de server. En kan je net zoals op alle andere realms elke dag de Daily key ontvangen!

Kan ik een rank kopen voor Pocket Editie?
Nee, ranks zullen nog niet beschikbaar zijn voor PE.

Kan ik ook op Survival of Creative spelen met Pocket Editie?
Nee, dit zal de komende tijd nog niet mogelijk zijn.

Moet ik betalen om de server te joinen?
Nee, SkyBlock is volledig gratis te spelen!

Veranderd er iets voor de huidige servers?
Nee, de spelers die nu ook spelen kunnen gewoon lekker doorgaan waar ze gebleven zijn!

Heb je alsnog vragen over de Pocket Editie?
Maak dan een ticket aan op onze Discord server, hier zal staf al je vragen beantwoorden!

Let op! Lees goed de regels door voor Pocket Editie! Deze zijn iets anders dan de huidige regels!
Lees ze hier!

Groeten,
Harm Server Team
 
Bovenaan