Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Denrellik

Hallo allemaal, mijn Minecraft IGN is Denrellik, en ik ben verheugd om me aan jullie voor te stellen! Mijn echte naam is Thijs. ik ben 27 jaar Oud-bejaard en eigenaar van een spik splinter nieuwe Rollator! Ik ben geboren in de regio Tilburg en tegenwoordig woon ik zowel in Noord-Brabant als in Gelderland.

Op de server ben ik vooral bekend om mijn aanwezigheid in Survival en Skyblock. Daar breng ik veel tijd door en heb ik de kans gehad om met veel geweldige spelers en medewerkers te interageren.

Binnen het team vervul ik de rol van Sr. Moderator. Daarnaast neem ik de rol van Bouwmanager op me, waarbij ik de bouwers aanstuur en verantwoordelijk ben voor het aannemen van nieuwe bouwers voor ons team.

In mijn dagelijks leven werk ik als mede-eigenaar van een scheeps-interieurbouwbedrijf. Daar houd ik me bezig met het creëren van prachtige interieurs voor schepen.
Mijn hobby's zijn gamen en het beleven van festivals van alle soorten en maten, behalve Nederlandstalige/Techno festivals. Ik geniet ervan om de energie en sfeer van festivals mee te maken.
Daarnaast ben ik geïnteresseerd in 3D-printen en het vinden van oplossingen om op een milieubewuste manier om te gaan met herbruikbare producten. Ik geloof in het belang van duurzaamheid en zoek naar manieren om een positieve impact te hebben op het milieu.

Wat betreft huisdieren, ben ik een liefhebber van moeder natuur en geniet ik van de schoonheid van dieren in het wild. Op dit moment bezit ik zelf geen huisdieren, maar ik waardeer en respecteer de prachtige diversiteit van het dierenrijk.

Ik kijk er enorm naar uit om samen met jullie te spelen en de Minecraft-community verder te verkennen. Aarzel niet om contact met me op te nemen als je vragen hebt (Buiten staffzaken om). Laten we samen plezier hebben en onze creativiteit de vrije loop laten in deze fantastische wereld van Minecraft op de Harmserver!
 
Bovenaan