Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

KleeNy

KleeNy

Moderator
Beste Harmserver spelers,

Aangezien ik ondertussen alweer een jaartje in dit geweldige team zit, vond ik het wel eens nodig om hier een update te plaatsen.

Om te beginnen wil ik graag nog even vertellen wie ik ben.

Ik ben Kristof, of hoe de meeste mij kennen, KleeNy. Toen ik het team inkwam (op 1 maart 2023) studeerde ik in Antwerpen aan de AP-hogeschool. Hier studeerde ik de opleiding: `Bedrijfsmanagement: Rechtspraktijk. Met deze opleiding ben ik jammer genoeg moeten stoppen omdat mijn motivatie hierin niet te vinden was. Nu volg ik de opleiding: `Graduaat Verzekeringen`, deze opleiding vind ik 10x beter en doe ik ook meer met plezier. Ik woon in België (regio Antwerpen) en heb 1 zus en een hondje.

In mijn vrije tijd hou ik mij vooral bezig met gamen, is een goede Netflix serie kijken en natuurlijk met vrienden afspreken.

Doorheen mijn tijd op de server ben ik van Helper doorgegroeid tot Moderator & Manager Buddy's. Als Moderator sta ik in voor het zowel in-game als achter de schermen dingen doen voor de server. Dit gaat van het helpen van jullie in-game als het beantwoorden van bug-reports en unmute/unban verzoeken tot het testen van nieuwe updates.

Ik hoop nog lang in dit team te mogen zitten en nog veel te mogen betekenen voor jullie. Mochten jullie nog vragen voor mij hebben hoor ik het graag, dit kan via Discord, mijn dm staat altijd open voor jullie ;p.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan