Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Event Murder mystery

HarmServer

Eigenaar
Aankondiging murder mistery boven 15-10-2023.png

๐Ÿ”๐Ÿ•ต๏ธโ€โ™‚๏ธ Hee daar, avonturiers en mysterieliefhebbers! ๐ŸŒŸ Het is weer tijd voor een gloednieuw avontuur met Thomas de event avonturier. Ik kan nauwelijks mijn enthousiasme bedwingen terwijl ik jullie vertel over ons spannende murder mystery event dat op 15 oktober om 14:00 uur plaatsvindt! ๐Ÿ“†

Dit wordt geen gewoon event, oh nee! We hebben ons overtroffen met nieuwe rondes, raadsels en ongekende uitdagingen. Dus, als je dacht dat je de vorige keer alles al had gezien, dan heb je het mis. Dit wordt een mysterieus avontuur dat je niet wilt missen, beloofd! ๐ŸŒ†๐ŸŒƒ

Het beste nieuws? Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over inschrijven of tickets kopen. Je hoeft alleen maar op 15 oktober om 14:00 uur op de aangewezen locatie te verschijnen. Wij regelen de rest. ๐ŸŽ‰๐Ÿ•’

Dus, markeer die datum in je agenda, trommel je vrienden op en maak je klaar voor een onvergetelijke middag vol intriges, spanning en mysterie. Thomas de event avonturier en zijn team kunnen niet wachten om jullie te verwelkomen en samen dit epische avontuur te beleven. ๐ŸŽฉ๐Ÿ”๐Ÿค

Bereid je voor op enkele van de meest uitdagende en onvoorspelbare wendingen die je ooit hebt meegemaakt. Dit wordt een dag vol spanning, samenwerking en mysterie waarover je nog lang zult napraten. Zorg dat je erbij bent, want dit wil je niet missen! ๐ŸŒŸ๐Ÿ•ต๏ธโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ”‘ #MysteryMania ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ


Aankondiging murder mistery beneden 15-10-2023.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan