Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Event Prophunt

HarmServer

Eigenaar
Prophunt thumbnail boven.png


Joehoe avonturiers van de digitale wildernis! Luister even op want ik heb geweldig nieuws! Zondag 14 april 2024 gaat er iets episch gebeuren op de geweldige, fantastische, en ongelooflijke HarmServer! We gaan namelijk een heerlijk, hartverwarmend, en hyperactief evenement organiseren dat je niet wilt missen!

Wat gaan we doen? Oh, hou je vast, want we gaan ons storten in een wereld van creatieve chaos en digitale dolle pret met... tromgeroffel alsjeblieft... PROP HUNT! Ja, je hoort het goed, Prop Hunt op HarmServer, mensen! Wat is dat, vraag je? Nou, het is als verstoppertje spelen, maar met een vleugje Minecraft-magie! Allemaal veranderen we in Minecraft-blokken en gaan we ons verstoppen alsof ons leven ervan afhangt, terwijl anderen ons proberen te vinden! Is dat niet gewoonweg briljant?

Sneakpeak naar de map

2024-04-12_17.01.36.png

Dus, markeer je agenda's, zet een megafoon naast je bed, en schreeuw het van de digitale daken! Zondag 14 april 2024, wees daar of wees vierkant! Eh, bedoel ik, wees erbij of... eh, wat was ik ook alweer aan het zeggen? Oh ja, wees er gewoon bij, oké? Het wordt een feestje dat je niet snel zult vergeten! Tot dan, digitale avonturiers! Woohoo!

Prophunt thumbnail beneden.png
 
Bovenaan